فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فاطمه سادات زندگی مامان وباباش

جیگر طلا

1392/2/31 12:50
نویسنده : مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام دختر نازم

من وبابایی همیشه این شعر رو برات میخوندیم

البته شعرش رو مامانی برات گفته:

فاطمه سادات خانومه

یه دختر آرومه

فاطمه سادات خوشگله 

نخوردنش مشکله

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی درسا
4 شهریور 92 20:24
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم
امید من
27 اسفند 92 6:06
دسر موز و بادام؛ پر از انرژی برای کودکان ورزشکار! ________________________________________ اگر کودکان علاقه‌ای به خوردن موز یا بادام ندارد، شاید با این روش بتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! با ما همراه باشید... ________________________________________ مواد لازم: بادام کوبیده شده یک سوم فنجان آب سرد یک چهارم فنجان موز 4 عدد بزرگ روغن گیاهی 1 قاشق غذاخوری روش تهیه: * بادام‌ها را داخل یک بشقاب بزرگ بریزید. * پوست موزها را بکنید و آن‌ها را به سه قسمت برش بزنید. سطح موزها را با استفاده از برس‌های مخصوص شیرینی پزی تمیز کنید تا صاف و یکنواخت شوند و بعد با استفاده از کمی آب سرد سطح آن‌ها را پاک کنید. سپس آن‌ها را در بادام بغلتانید تا سطح آن‌ها کاملاً با بادام پوشانده شود. * روغن را داخل یک ماهیتابه نچسب، روی حرارت ملایم - مایل به زیاد- داغ کنید و موزها را به مدت 3 الی 4 دقیقه سرخ نمایید. طوری که دور تا دور آن‌ها به طور یکنواخت طلایی رنگ شود. سپس آن‌ها را روی دستمال‌های حوله‌ای بگذارید تا روغن آن‌ها گرفته شود. * موزها را داخل ظرف بچینید و با کرم یا خامه سرو نمایید. نوش جان!
امید من
27 اسفند 92 6:07
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
امید من
27 اسفند 92 6:08
برای ارتباط میتونیم هم دیگر رو لینک کنیم بنده لینک کردید اطلاع بدید تا بنده هم شما رو لینک کنم .
بابا و مامان
4 شهریور 93 18:58
╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥── ║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗ ║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║ ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║ ────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥ ஜ۩۞۩ஜ Friend's NAME ஜ۩۞۩ஜ ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم سالروز زمینی شدنت مبارک